dijous, 15 de gener del 2015

Carta adreçada a l'Ayuntament de Badia del Vallès

Des de l’Associació d’Aturats Actius de Badia ens adrecem a vostè a causa de la manca de corrent elèctric al nostre local des de finals de novembre de l’any passat. Aquest fet, comunicat de manera reiterada a diferents treballadors i tècnics de la casa, lluny de tenir una resposta i àgil solució, encara està no només per resoldre, sinó que encara no tenim ni una clara explicació del motiu pel tall de subministrament ni una data concreta per al seu restabliment.

Comunicar-li que l’Assemblea General de l’Associació ha considerat que el plaç de temps atorgat per a resoldre aquest tema ha estat el suficientment prudent. Al mateix temps, manifestem el nostre enuig i malestar per la manca d’informació mínimament veraç i creïble i, fins i tot, pel to rebut en la resposta del enginyer municipal quan ens hem adreçat a ell per a saber l’estat de la qüestió.
Des de l’Associació d’Aturats Actius som incapaços d’entendre què ha passat i quines són les causes per a que el tall de subministrament duri dos mesos. El nostre malestar genera una insatisfacció i ràbia ja que hem hagut d’aturar alguns projectes que semblaven començaven a agafar una certa empenta.

Per això, ens adrecem a vostè com a màxima responsable política de polítiques d’ocupació, dintre de les quals entenem que el projecte del local d’aturats per a “multi projectes” en forma part. Demanem una ràpida resposta dels motius, així com el restabliment d’un subministrament sense el qual cap de les nostres activitats pot ser realitzada amb una mínima normalitat.

Restem a la seva disposició,

Associació Aturats Actius Badia

Badia del Vallès, 13 de gener de 2015

---------------------------------------------------------------------------------------------

Desde l'Asociació d'Aturats Actius de Badia nos dirigimos a usted debido a la falta de corriente eléctrica en nuestro local desde finales de noviembre del año pasado. Este hecho, comunicado de forma reiterada a diferentes trabajadores y técnicos de la casa, lejos de tener una respuesta y ágil solución, no solo está aún por resolver, sino que todavía no tenemos ni una clara explicación del motivo por el corte de suministro ni una fecha concreta para su restablecimiento.

Comunicarle que la Asamblea General de la Asociación consideró que el plazo de tiempo otorgado para resolver este tema ha sido lo suficientemente prudente. Al mismo tiempo, manifestamos nuestro enfado y malestar por la falta de información mínimamente veraz y creíble e, incluso, por el tono recibido en la respuesta del ingeniero municipal cuando nos hemos dirigido a él para saber el estado de la cuestión .
Desde la Asociación de Parados Activos somos incapaces de entender qué ha pasado y cuáles son las causas para que el corte de suministro dure dos meses. Nuestro malestar genera una insatisfacción y rabia ya que hemos tenido que parar algunos proyectos que parecían empezaban a coger un ciertao empuje.

Por ello, nos dirigimos a usted como máxima responsable política de políticas de empleo, dentro de las que entendemos que el proyecto del local de parados para "multi proyectos" forma parte. Pedimos una rápida respuesta de los motivos, así como el restablecimiento de un suministro sin el cual ninguna de nuestras actividades puede ser realizada con una mínima normalidad.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada